PQPI de Auxiliar de Manteniment Elèctric

2 de febr. 2014, 23:47 publicada per Javier PEREZ   [ actualitzat el 3 de febr. 2014, 0:07 ]

Per fi ha començat el PQPI d’auxil·liars en muntatges d’instal·lacions elèctriques, aquest any tenim un grup amb moltes ganes de treballar i gran diversitat ètnica. Les feines de classe ajuden a desenvolupar  les habilitats manuals dels joves que guanyen dia a dia confiança al seu treball i augmenten les seves opcions d’aprenentatge. La relació de grup es bona i els alumnes estan ben integrats amb el ritme de les  classes. Aviat tindran una experiència de contacte amb el món laboral, un període de pràctiques que els portarà fora de l’escola a les empreses del sector, que com cada any, col·laboren amb la formació dels nostres instal·ladors, es una part dura del curs on posem a prova la seva capacitat d’esforç, ajudant-los d’aquesta manera a conèixer millor la situació socio-laboral actual.

Aquest curs esta financiat per: el Departament d’Ensenyament, el Servei d’Ocupació de Catalunya i el Ministerio de Empleo y Seguridad Social, Servicio Público de Empleo Estatal.