PFI 2017-2018

9 de gen. 2018, 0:11 publicada per Javier PEREZ   [ actualitzat el 10 de gen. 2018, 2:28 ]

Uniformes PFI

L’alumnat de Calassanci ja està preparat per posar-se mans a l’obra:

Després d’unes setmanes de primer contacte amb les formacions del PFI d’auxiliar en establiments hotelers i de restauració i del PFI de reparació i manteniment de vehicles lleugers, els/es nostres alumnes ja estan preparats/es  per comportar-se com autèntics/es professionals! Bé, potser, ens hem excedit una mica, però, que fan molt de goig amb els nous uniformes i que tenen tots els punts per poder arribar a ser grans professionals, és una realitat!

Com es pot observar, el color predominant de l’uniforme del PFI d’auxiliar de cambrer/a                                               es el negre; camisa i mandil negre, que contrasta amb el verd de la corbata. En canvi, en el vestuari de mecànica s’ha optat pel vermell a l’hora de trencar amb el color negre.  Què en penseu?

Els PFI són cursos post-obligatoris adreçats als nois i noies que finalitzen l'etapa de l'ensenyament secundari obligatori sense Mise en placehaver obtingut el títol de graduat/ada en educación secundària obligatòria (ESO).

La finalitat d'aquests programes és proporcionar les competències necessàries per a incorporar-se al món laboral o continuar la formació, especialment en cicles formatius de grau mitjà, un cop superada la prova d'accés.

Al nostre centre podràs optar per dues especialitats de diferents famílies professionals.

·        Aux. Reparació i Manteniment de Vehicles lleugers (Bicicletes)

·        Aux. Establiments Hotelers i de Restauració

Aquest any els PFI estan desenvolupats per l'Escola Pia Sant Antoni, el PFI d'Auxiliar de reparació i manteniment de vehicles lleugers esta subvencionat per la Fundació BCN FP/Ajuntament de Barcelona i el PFI d'Auxiliar  en establiments hotelers i de restauració esta co-subvencionat per la Fundació BCN FP/Ajuntament de Barcelona i per el Departament de Educació.