Entrega de bicis de la campanya solidària

1 de febr. 2016, 0:33 publicada per Javier PEREZ   [ actualitzat el 26 de maig 2016, 2:27 ]

Entrega de Bicicletes a les Escoles Pies de Salt i Luz Casanova.

Ja poden gaudir a l’Escola Pia Salt de la flota de bicicletes recollides i reparades pels alumnes del PFI de Manteniment de Bicicletes del Calassanci,  a la campanya #BicisperdesprésdeReis.

Finalment vam poder omplir fins a la bandera el vehicle que ha transportat il·lusió sobre rodes als més petits de les Escoles Pias de Salt i Luz Casanova.

Orgullosos per la feina feta, els nostres alumnes ja es preparen a les empreses de pràctiques per a continuar reparant bicicletes.

De nou, agrair-vos a totes i tots els col·laboradors d’aquesta campanya solidaria la vostra implicació i entesa per així poder  continuar desenvolupant projectes conjunts.

La campanya solidària #BicisperdesprésdeReis

Ja tenim al taller del Calassanci 115 bicicletes recollides arreu del territori per les diferents escoles pies de Catalunya.

Un cop
endreçades i ordenades, ja que amb prou feines podíem entrar al taller, ja hem començat les tasques de classificació i desmuntatge de bicis no recuperables per aprofitar els components per altres bicicletes que els tinguin en mal estat.

Ja hem començat les tasques de revisió, ajust i muntatge de la flota de bicis p

er a l’Escola Pia de Salt  o Luz Casanova, i tots aquells altres alumnes d’altres escoles que les puguin necessitar.

Moltes gràcies a tots els que heu col·laborat i heu fet possible aquesta campanya

solidària, que estem segurs que repartirà un bon grapat de somriures.